Personvernerklæring Haugesund Seilforening

Denne personvernerklæringen gjør rede for vår håndtering av personopplysninger som samles inn for å utøve våre tjenester overfor medlemmer og andre vi jobber med.

Behandlingsansvarlig i organisasjonen er styreleder om ikke oppgaver er delegert. Henvendelser for innsyn, retting eller sletting av personopplysninger kan gjøres til post@haugesundseilforning.no

Medlemskap

Fra våre medlemmer innhenter vi personopplysninger igjennom MinIdrett.no.
Dine personopplysningene er grunnlag for å rapportere på antall medlemmer til Norges Idrettsforbund og fakturere ditt medlemskap.
Du kan selv vedlikeholde dine personopplysninger på MinIdrett.no.
I tillegg trenger vi kontaktinformasjon på medlemmer for å kunne gi et tilstrekkelig tilbud og informasjon knyttet til medlemskapet.
Ved avsluttet medlemskap slettes dine personopplysninger.

E-post

Du kan sende e-post til oss, men husk at alle virksomheter er sårbare for datatyveri. Du bør derfor ikke sende sensitivt innhold per e-post. Om vi mottar en slik e-post, behandler vi e-posten i henhold til innhold og sletter den straks.

Påmelding kurs og arrangementer

I forbindelse med våre aktiviteter er det mulig å melde seg på aktiviteter. I tilknytning til dette samler vi informasjon som navn og kontaktopplysninger i tillegg til allergier og eventuelle behov for tilretteleggelse. Disse personopplysningene blir ikke brukt til andre formål enn å administrere arrangementet. Personopplysningene vil slettes etter endt arrangement. Vi innhenter egne samtykker for å kartlegge interesse og ønske om å motta invitasjon til nye arrangementer.