Jollegruppa

Jollegruppa i Haugesund seilforening

Vi driver et viktig arbeid blant ungdom, med seilskole og videre opplæring, trening og regattaer, hele tiden med egne trenere.

Foruten båtene som mange av våre seilere selv har, disponerer seilforeningen egne båter av typen Optimist og Zoom8, som brukes til opplæring og som kan stilles til disposisjon om du ønsker å prøve deg som seiler. Foruten trening og lokale regattaer reiser jollegruppen på diverse samlinger og regattaer utenbys. Vi er blant annet med på Kretsmesterskap og Norges Cup.

Barn og unge som ønsker en reell utfordring er hjertelig velkomne til å prøve seg som seilere.

Her er det bare å ta kontakt.

Etter flere vellykende arrangementer, som ‘Gøy på Vannet’ og Friluftslivets dag, fortsetter vi med seiling for nybegynnerne i Optimist, Zoom og 2-Krona klassen.

Du er hjertelig velkommen til å ta turen innom oss på Haugesund Seilforening sine lokaler på Fosen. Tidspunkt for trening blir publisert på Facebook-Jollegruppa.

Vennligst ta kontakt med Odd-Steffen
odd.steffen@gmail.com mob 948 30 010
eller se nærmere informasjon på facebook-siden vår
.