Gjestehavn

Info for besøkende

Praktiske opplysninger

Båtgjester som ønsker å overnatte på Haugesund Seilforenings anlegg — i Storevik og i Hellevik — må studere oppslag på tavlen ved hovedinngangen til klubbhuset.  Her vil det fremgå hvilke båtplasser som er ledige, og hvor lenge. En kan også ligge longside på utsiden av moloen. Her er der grunt i søre enden slik at en bør ligge i nordre enden med seilbåt. Plassen er noe utsatt i vind fra sørøst.

I Hellevik er det også mulig å ligge longside selv med seilbåt. En ligger noe utsatt når det blåser fra sør og sørøst.

Husk at betaling gjelder også i Hellevik.

VANN: Vi er tilknyttet til det kommunale vannanlegget i Karmøy Kommune og kraner er tilgjengelige på kaien.
TOALETT: Båter uten septikk må ikke bruke toalett i havnen.  Bruk toalettet på klubbhuset.
BOSS: Bruk bosstativene ved klubbhuset.
AVGIFT: Hver båt betaler kr. 150,- per natt i avgift ink. strøm.  Beløpet legges i postkassen på klubbhuset i konvolutt, vedlagt utfylt skjema eller Vipps #17177 (Bryggeleie). Kvitteringen som finnes i konvolutten legges lett synlig ombord. Haugesund seilforening er med i frihavnsordningen. Les mer om ordningen på www.frihavne.com

Velkommen!
Styret

Her finner du Haugesund Seilforening på vestlandet