Gavekort /kurs

Det er ikke alltid enkelt å finne på gode julegaver. I år tilbyr Haugesund Seilforening mestringsopplevelse i båt og radiosikkerhet til sjøs som gaveide.

Fire av våre kurs for vinter og vår 2016  kan bestilles som gavekort. Følg linken til det aktuelle kurset i listen under, kryss av for “Gavekort” i registreringsskjemaet, så sender vi sender kortet i løpet av få dager til bestillers adresse.

VHF/SRC.

vhfSRC/VHF er et internasjonalt radiooperatørsertifikat for betjening av moderne maritimt radioutstyr. Sertifikatet er nødvendig for å betjenne VHF-utstyr ombord fritidsbåter. Også båtutleiere i utlandet krever SRC/VHF av turister som leier fritidsbåter med radioutstyr om bord. I Norge blir SRC-sertifikatet utstedt av Radioinspeksjonen i Telenor Maritim Radio. Haugesund Seilforeningen arrangerer nå et kurs over to kvelder etterfølget av en web-basert eksamen.

Se full kursbeskrivelse her. Bestill kurs og gavekort her.

Grunnkurs seiling

seilkurswebKurset gir en grundig introduksjon til seiling, og passer for alle som ønsker å lære å seile – voksne, foresatte, og ungdommer i alder 14 – 99 år.

Se full kursbeskrivelse her.

Bestill kurs og gavekort her.

Nybegynnerkurs Optimist

grunnkurs_webKurset er beregnet på barn fra ca. 8 år og oppover. Det gir en forsiktig og humørfylt introduksjon til jolleseiling, og krever ingen forkunnskaper – ut over at barnet må kunne svømme.

Se full kursbeskrivelse her. Bestill kurs og gavekort her.

Båtførerprøve

Bestill kurs og gavekort her.